SEO uitbesteden

SEO uitbesteden

SEO uitbesteden? Ja het is een goede zaak! Als u uw bedrijf wilt laten groeien, is geweldige zoekmachineoptimalisatie (SEO) een must: uit recente enquêtegegevens bleek dat 53 procent van al het traceerbare websiteverkeer afkomstig was van organisch zoeken, wat betekent dat als u wilt opvallen, u moet laten zien bovenaan de zoekresultaten.

SEO uitbesteden – De uitdaging

Veel kleine bedrijven hebben niet de tijd, vaardigheden of expertise die nodig zijn om alles aan te pakken wat bij een solide SEO-strategie hoort . Van trefwoordonderzoek tot inhoudsevaluatie, van pagina-optimalisatie tot interne links, het is gemakkelijk voor bedrijven om te eindigen met een generieke aanwezigheid op het web die niet inspireert tot betrokkenheid of conversies stimuleert.

Het resultaat? Het is de moeite waard om een ​​SEO-consultant of -bureau in te schakelen om dit proces te helpen beheren en uw impact te maximaliseren. In dit stuk behandelen we de belangrijkste outsourcingactiviteiten, inclusief hoe dit uw bedrijf ten goede kan komen – en waarom SEO niet volledig kan worden uitbesteed. Vervolgens breken we de belangrijkste SEO-valkuilen uit en bieden we bruikbaar advies om een ​​SEO-bureau te vinden dat het beste bij uw merk past.

Waarom het uitbesteden van SEO een goed idee kan zijn

Het ontwerpen van een effectieve SEO-strategie is geen eenvoudige taak. Bedrijven moeten overwegen hoe zoekmachines inhoud evalueren, welke aspecten van SEO de meeste impact hebben en waar ze hun huidige inhoud kunnen wijzigen om beter aan te sluiten bij de verwachtingen van zoekmachines.

Dit is vooral van cruciaal belang omdat zoekmachines zoals Google hun rankingproces voortdurend verfijnen. De laadsnelheid van pagina’s is nu bijvoorbeeld een factor in de rangschikking van zoekresultaten. In de praktijk vergroot dit de rol van SEO; het is niet genoeg om simpelweg populaire zoekwoorden in te weven en inhoud van hoge kwaliteit te leveren. Merken moeten ook rekening houden met de volledige gebruikerservaring.

Als gevolg hiervan is het vaak de moeite waard om SEO-services uit te besteden om ervoor te zorgen dat uw digitale aanwezigheid maximale impact genereert en het grootste aantal potentiële klanten aantrekt. Net zoals bedrijven hun marketinginspanningen uitbesteden aan experts , biedt het uitbesteden van SEO een manier voor merken om belangrijke strategische doelen te identificeren en vervolgens het complexe proces om die doelen te bereiken over te laten aan experts uit de industrie.

Voor kleine bedrijven en ondernemers biedt outsourcing het grote voordeel van tijd: in plaats van te leren over de ins en outs van SEO , nieuwe strategieën te testen en resultaten te verfijnen, kunnen bedrijfseigenaren en managers zich concentreren op klantconversies, productverbeteringen en nieuwe ideeën.

Backlinks pakketten

Backlinks verzamelen is net zoals SEO een lange termijnstrategie. Het is niet zo als je vandaag 50 backlinks krijgt dat je volgende week 5 plaatsen zal gestegen zijn in de ranking van Google. Wij bevelen onze klanten aan om het resultaat van linkbuilden pas na 6 maand te evalueren.  Het beste rendement van uw campagne  merk je maar pas op na een half jaar. Wij werken met pakketten per maand, die maandelijks opgezegd kunnen worden.

Onze maandelijkse pakketten

Handmatige Linkbuilding uitbesteden is net zoals SEO een lange termijnstrategie. Het is niet zo als je vandaag 50 backlinks krijgt dat je volgende week 5 plaatsen zal gestegen zijn in de ranking van Google. Wij bevelen onze klanten aan om het resultaat van linkbuilden pas na 6 maand te evalueren.  Het beste rendement van uw campagne  merk je maar pas op na een half jaar. Wij werken met pakketten per jaar, die maandelijks, per kwartaal of jaarlijks kunnen betaald worden.

linkbuilding die werkt

 

Link building extra woord = 35 € 

Omdat wij onze backlinks volledig manueel behandelen werken wij met een contract van 1 jaar. Als u kiest voor een éémalige betaling krijgt u 15% korting.

(alle prijzen excl. 21% BTW)

Waarom uw bedrijf SEO niet volledig kan uitbesteden

Hoewel het mogelijk is om een ​​groot deel van uw SEO-strategie uit te besteden aan een bureau of consultant, zijn er aspecten van het proces die nog steeds binnen uw bedrijf liggen. Deze omvatten:

Uw zoekwoorden

Hoewel een SEO-expert kan helpen bij het opsporen van specifieke zoekwoorden, bent u vaak de autoriteit op het gebied van de kernzoekwoorden die uw bedrijf en activiteiten definiëren. U weet dat als u te ver van deze zoekwoorden afdwaalt, uw merk gewoon niet meer hetzelfde zal zijn – en dat klanten die op uw site terechtkomen, misschien op zoek zijn naar iets anders. Hierdoor heb je altijd een rol te spelen bij het kiezen van ideale zoekwoorden.

Uw inhoud

De inhoud op uw site is uniek voor uw merk. En hoewel SEO-bureaus veel beter zijn geworden in het creëren van gerichte inhoud die is ontworpen om uw markt aan te trekken, zijn er enkele aspecten van uw onsite-inhoud – zoals informatie over de geschiedenis en missie van uw bedrijf – die u het meest geschikt bent om te creëren en te beheren .

Uw relaties

Hoe goed uw SEO-provider ook is, ze kunnen de relaties die u heeft met andere bedrijven, leveranciers en partners niet repliceren. Dit betekent dat hoewel ze in staat zijn om een ​​strategie voor uw SEO-framework te bieden, u het bindweefsel levert dat het mogelijk maakt dat uw inhoud wordt gepost (en opnieuw gepost) in uw branchenetwerk.

Uw merkperspectief

Het unieke karakter van uw merkperspectief is wat u tot nu toe heeft gebracht – en het is wat uw groei zal blijven stimuleren. Zelfs het beste SEO-bureau kan niet in je hoofd zitten; ze weten niet wat uw merk voor u betekent of hoe u uw boodschap aan de wereld wilt communiceren. Als gevolg hiervan is het uitbesteden van SEO ideaal om een ​​basis te leggen voor conversie en inkomsten, maar het werkt alleen in combinatie met uw perspectief.

Uw groeistrategie

Hoewel u algemene doelen aan uw SEO-bureau geeft, zoals het verhogen van uw positie voor een specifiek zoekwoord met een X-bedrag of het stimuleren van het totale aantal websitebezoeken, bent u nog steeds verantwoordelijk voor uw algehele groeistrategie. Waar wil je over een maand zijn? Een jaar? Vijf? En hoe kan uw SEO-partner u daarbij helpen?

Vijf veelvoorkomende valkuilen die u bij SEO moet vermijden
Elk bedrijf is anders, maar de principes van SEO blijven hetzelfde: kom hoger in zoekmachines voor populaire zoekwoorden om meer verkeer naar uw site te leiden. De uitdaging? Het bereiken van dit doel is niet eenvoudig, waardoor sommige merken en SEO-bureaus mogelijk kostbare fouten maken. Hier zijn de vijf belangrijkste valkuilen die u moet vermijden.

Trefwoord vulling

Als er een hoofdregel is van moderne SEO, dan is het deze: Gebruik geen zoekwoorden .

Stuffing is het steeds opnieuw toevoegen van hetzelfde zoekwoord aan uw inhoud met de bedoeling om hoger te scoren. Het probleem? Zoekmachines zijn nu slim genoeg om deze praktijk op te sporen en zullen uw site naar beneden halen als zoekwoordovervulling wordt gedetecteerd. Over het algemeen is één exemplaar van uw primaire zoekwoord per stuk inhoud voldoende om opgemerkt te worden.

Dubbele inhoud

De volgende stap is dubbele inhoud. Hoewel meer inhoud op uw site met trefwoorden u kan helpen om hoger te scoren, verlaagt het simpelweg kopiëren en plakken van inhoud (of het enigszins wijzigen van inhoud om een ​​nieuw trefwoord op te nemen) de algehele waarde van uw site en daarmee uw positie.

Simpel gezegd? Nieuwe content is altijd beter dan oude.

Lage kwaliteit backlinks

Backlinks kunnen helpen de relevantie en autoriteit van uw inhoud te vergroten, maar alleen als ze naar sites van hoge kwaliteit linken. Als uw inhoud doorlinkt naar sites die voortdurend zoekwoorden vullen of niet veel bezoekers ontvangen, zult u niet genieten van een stijging in de zoekresultaten. In feite kunnen links naar deze sites uw algehele positie schaden.

Niet-geoptimaliseerde afbeeldingen

Afbeeldingen helpen de interesse van gebruikers te wekken, maar het is niet voldoende om alleen afbeeldingen op uw site te plaatsen: u moet er ook voor zorgen dat ze zijn geoptimaliseerd.

Dit begint bij de afbeelding zelf. Zorg ervoor dat het relevant en gemakkelijk te begrijpen is. Als u bijvoorbeeld een bouwbedrijf runt, gebruik dan een afbeelding die gerelateerd is aan de diensten die u aanbiedt en die van voldoende hoge kwaliteit is zodat gebruikers meteen kunnen zien wat het is. Als de afbeelding een lage resolutie heeft of verwarrend is, zullen gebruikers niet de moeite nemen om te blijven hangen.

Het is ook een goed idee om naar de grootte van je afbeeldingen te kijken. Dit is waarom: hoe meer afbeeldingen u op uw site heeft, hoe langzamer deze laadt. Het optimaliseren van de grootte van afbeeldingen (zonder kwaliteitsverlies) kan helpen de gebruikerservaring en uw zoekposities te verbeteren.

Verwarde metabeschrijvingen

Metabeschrijvingen zijn stukjes tekst die een snelle beschrijving geven van de inhoud op een specifieke pagina. Hier zijn duidelijke en beknopte beschrijvingen van cruciaal belang. Verwarde of vage metabeschrijvingen maken het gemakkelijk voor gebruikers om uw site over het hoofd te zien. In het ideale geval wilt u uw primaire zoekwoord gebruiken en een snel overzicht van de betreffende pagina geven, zodat gebruikers weten waar ze aan beginnen.

Hoe u de juiste SEO-adviseur

  • Vraag hen: Wat maakt jou anders?
  • Vraag hen: wat is jouw proces?
  • Vraag hen: wat zijn uw hulpmiddelen?
  • Vraag hen: hoe lang duurt het voordat de resultaten zichtbaar zijn?
  • Vraag hen: wat zijn uw statistieken?
  • Vraag hen: hoe vaak rapporteert u gegevens?
  • Vraag hen: Wie heb je geholpen?
  • Simpel gezegd? Vragen stellen. Weet je niet zeker welke je moet vragen? We hebben u gedekt.

Laten we elke vraag in meer detail bekijken.

1. Wat maakt jou anders?

Hoewel het proces van SEO vrij eenvoudig is, verschillen de benaderingen aanzienlijk. Sommige bedrijven vertrouwen uitsluitend op specifieke statistieken, terwijl andere kiezen voor een meer organische benadering of een meer middenweg. Daarom is het de moeite waard om bureaus en consultants te vragen wat hen onderscheidt van de concurrentie – wat kunnen ze bieden om uw rankings te verbeteren en verkeer te genereren?

Snelle tip: luister naar wat ze zeggen en controleer het vervolgens aan de hand van de SEO-ranglijst van hun eigen site. Als ze niet boven aan hun pagina verschijnen voor hun eigen gerichte zoekwoord, overweeg dan om ergens anders hulp te zoeken.

2. Wat is uw proces?

Uw potentiële partners moeten hun proces op een duidelijke, beknopte en begrijpelijke manier kunnen uiteenzetten. Als je merkt dat je te veel buzzwords of grote beloften ontvangt zonder onderliggend bewijs, kunnen andere keuzes beter passen.

3. Wat zijn je tools?

Van de HubSpot Website Grader tot Ahrefs, van SEMRush tot Moz Pro, er zijn tal van SEO-tools beschikbaar . Veel bureaus hebben naast deze populaire aanbiedingen ook hun eigen eigen tools die ze gebruiken. Zoek een provider die bereid is te specificeren welke tools ze gebruiken, waarom en hoe.

4. Hoe lang duurt het voordat de resultaten zichtbaar zijn?

Pas op voor elk bedrijf dat onmiddellijke resultaten belooft. SEO-ranglijsten stijgen pas als de ‘spiders’ van zoekmachines het web hebben doorzocht om sitewijzigingen en hun impact te beoordelen. Over het algemeen beginnen de inhoudelijke resultaten rond de 4 tot 6 maanden te verschijnen.

5. Wat zijn uw statistieken?

Statistieken zijn belangrijk in SEO . Deze omvatten nieuwe verwijzende domeinen, tekstleesbaarheid, zoekwoordrangschikkingen, organische zoekvolumes, leadconversies, bouncepercentage en klikfrequentie. Ze zijn allemaal relevant, afhankelijk van hun context en ze meten allemaal verschillende aspecten van de SEO-impact. Vraag uw potentiële provider altijd welke statistieken ze gebruiken en waarom, en vraag om uitleg over hoe ze de resultaten beïnvloeden.

6. Hoe vaak rapporteert u gegevens?

Gegevensrapportage is de sleutel tot het volgen van SEO-succes. Sommige bedrijven rapporteren wekelijks resultaten; voor anderen is deze frequentie om de week of zelfs maandelijks. Kies hier waar u zich prettig bij voelt – terwijl langere rapportageperioden meer verandering kunnen laten zien, missen ze mogelijk ook belangrijke indicatoren dat strategieën niet werken of moeten worden aangepast.

7. Wie heb je geholpen?

Vraag ten slotte om referenties. Als uw potentiële SEO-provider zo goed is als ze zeggen, moeten ze over gegevens beschikken die laten zien hoe ze de impact van andere merken hebben vergroot. Als ze een tekort hebben aan specifieke gegevens en groot zijn in beloften, wees dan voorzichtig.

Oplossen voor SEO

Een solide SEO-strategie kan uw merk helpen hoger te scoren in de resultaten van zoekmachines en meer verkeer naar uw bedrijf te leiden. Outsourcing is een geweldige manier om dit proces een vliegende start te geven — het juiste bureau kan u het voordeel geven als het erom gaat opgemerkt te worden en de interesse van klanten te wekken.

Maar uitbesteden alleen is niet genoeg. Uw merkperspectief is van cruciaal belang om succes te stimuleren en veelvoorkomende valkuilen te vermijden. Weet u niet zeker waar u moet beginnen met het leren van SEO? HubSpot heeft u gedekt.

Noot van de redactie: dit bericht is oorspronkelijk gepubliceerd in juni 2008 en is bijgewerkt voor volledigheid.

Hoe u uw SEO kunt uitbesteden: stappen om uit te besteden, outsourcingopties, + meer
Je weet dat SEO belangrijk is. Je weet ook dat je er in ieder geval een deel van je aandacht op moet richten. Maar je hebt gewoon geen tijd. Je hebt eindelijk geaccepteerd dat je niet alles kunt en je denkt erover om SEO uit te besteden, maar wie moet je bellen?
Hoe SEO uitbesteden
Dus als u heeft besloten dat uw interne team wat hulp nodig heeft met SEO, hoe gaat u dan om met het uitbesteden van uw SEO-campagnes?

Dit zijn de belangrijkste stappen om uw SEO uit te besteden:

Bepaal alle marketingdiensten die u wilt uitbesteden
Bepaal de doelen die je wilt bereiken
Doe onderzoek naar topmarketingbureaus die de services bieden waarnaar u op zoek bent
Bevestig uw strategie met het bureau van uw keuze
Zorg ervoor dat de voortgang wordt bijgehouden en dat u inspraak heeft in uw campagne
PS, Wilt u een tool die uw outsourcingproces vereenvoudigt? Claim uw gratis SEO request-for-proposal (RFP)-sjabloon voor gebruik bij het bereiken van SEO-providers!

Bepaal welke marketingdiensten u wilt uitbesteden

Als bedrijf dat SEO-diensten wil uitbesteden, heb je je waarschijnlijk ook met andere marketingstrategieën bezig gehouden. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je ook een PPC-campagne en een e-mailmarketingcampagne op een laag pitje hebt staan.

Voordat u doorgaat met SEO-outsourcing, moet u bepalen of er andere marketingstrategieën zijn die u wilt uitbesteden. Als je al je marketing wilt uitbesteden, zoek je best een bureau dat alle diensten aanbiedt die je zoekt.

De keuze om al uw marketinginspanningen uit te besteden of gewoon vast te houden aan het uitbesteden van SEO, zal u helpen bepalen of u een full-service bureau moet inhuren voor uw SEO-outsourcing, of dat het voordeliger is om te kiezen voor freelance SEO.

Bepaal de doelen die je wilt bereiken

Bent u op zoek naar astronomische resultaten, of wilt u gewoon uw voeten nat maken in een SEO-strategie? Dit bepaalt ook welk type SEO-specialist u moet inhuren.

U moet rekening houden met de specifieke doelen die u hoopt te bereiken met uw SEO-campagnes, inclusief de statistieken die u wilt verhogen en de site-updates die u wilt maken. Dit zal u helpen bij het vinden van de perfecte outsourcingoptie.

Als uw bedrijf het zich kan veroorloven om een ​​gerenommeerd bureau in te huren, raden we u aan dit te doen, aangezien het waarschijnlijk elke cent waard is.

Onderzoek topbureaus die de diensten aanbieden waarnaar u op zoek bent
Of je nu hebt besloten om al je marketing uit te besteden of alleen SEO, je moet op zoek gaan naar een optie die de services biedt waarnaar je op zoek bent.

U moet ook veel opties overwegen voordat u uw opties verfijnt – onderweg getuigenissen en recensies lezen.

Bevestig uw strategie met het bureau van uw keuze
Nadat u zich heeft aangemeld bij een bureau of freelancer van uw keuze, wilt u uw strategie bevestigen. Dit zorgt ervoor dat u de kans krijgt om uw strateeg uw doelen en verwachtingen te vertellen.

Het geeft u ook gemoedsrust dat uw campagne grondig is gepland.

Zorg ervoor dat de voortgang wordt bijgehouden en dat u inspraak heeft in uw campagne
Zorg dat je op de hoogte bent van een rapportageschema zodat je altijd een transparant beeld hebt van de resultaten die je provider behaalt. Stel vragen over de resultaten die uw campagne genereert en zorg ervoor dat u eventuele problemen met uw provider bespreekt.

Wanneer moet ik mijn SEO uitbesteden? Bedrijven die besluiten om SEO-diensten uit te besteden besteden dit vaak uit omdat ze moeite hebben om :

Vind de tijd om hun SEO-campagnes te beheren

Krijg de resultaten die hun bedrijf wil van SEO
Leer de verschillende soorten SEO, zoals off-page, on-page en technische SEO
Implementeer de nodige wijzigingen voor SEO, zoals backend website-updates
Als u overweegt uw zoekmachineoptimalisatie uit te besteden, lees dan verder om meer te weten te komen over de voordelen van een samenwerking met een SEO-expert, of dit nu een freelancer of een bureau is.

Ontdek hoe we meer verkeer hebben gegenereerd40%, en conversies met meer dan100%voor een e-commerce klant.
Lees de casestudy

Waarom SEO uitbesteden?

Beslissen om uw SEO uit te besteden heeft verschillende voordelen , waaronder:

Laat een professionele SEO-expert aan de SEO van uw bedrijf werken
Houd meer tijd over voor de taken die uw aandacht nodig hebben
Begin met het behalen van de resultaten die uw bedrijf van SEO verwacht
Om alle voordelen van het uitbesteden van uw SEO te benutten, moet u natuurlijk de beste partner voor uw bedrijf kiezen. Als u bijvoorbeeld een goedkoop SEO-bureau inhuurt , ziet u mogelijk geen van de bovenstaande voordelen. Daarom is het essentieel om uw opties te onderzoeken en best practices te volgen voor het inhuren van een SEO-expert .

Onafhankelijke SEO experts

Voors en tegens van het uitbesteden van SEO

SEO-freelancers, zoals die u op een website als oDesk of eLance kunt vinden, kunnen SEO-taken vaak betrouwbaar en tegen lage kosten uitvoeren. Het voordeel van het werken met een onafhankelijke freelancer is dat je jezelf de tijd bespaart die nodig is om jezelf te leren hoe je SEO-tactieken op de juiste manier uitvoert, evenals de tijd die het kost om de technieken die je hebt geleerd daadwerkelijk uit te voeren.

Een freelancer is de beste keuze voor elke website-eigenaar die minimale SEO-behoeften heeft, of niet vaak contentprojecten of linkbuilding-campagnes heeft die aandacht nodig hebben. Dit geeft u de flexibiliteit om uw freelancers op uw gemak te kiezen en geld te besparen.

Het moet echter worden vermeld dat de internetmarketingindustrie zo snel verandert dat het bijna een fulltime baan is om de opkomende trends en updates bij te houden. Als de freelancer die je kiest niet op de hoogte is van de huidige trends of SEO-vereisten, kan het werk dat je krijgt achterhaald zijn. Ook hebben de meeste websites meer dan incidenteel SEO-werk nodig, dus de kosten van een freelancer kunnen snel oplopen.

SEO-aannemers

Voors en tegens van het inhuren van SEO-contractanten

De voordelen van het werken met een SEO-contractant lijken erg op de voordelen die u zult genieten als u met een onafhankelijke freelancer werkt. Vanwege de aard van de functie van een opdrachtnemer versus die van een freelancer die af en toe freelance werk van u aanschaft, zult u waarschijnlijk een betere relatie met de opdrachtnemer opbouwen.

Aannemers kunnen vaak uiterst nauwkeurig en zeer technisch SEO-werk verrichten, maar houd er rekening mee dat ze maar één persoon zijn. Als de aannemer die u inhuurt extra klanten heeft, kan het zijn dat u langer moet wachten dan u wilt om werk te ontvangen of taken af ​​te ronden.

Een SEO-bedrijf

Voor- en nadelen van het inhuren van een SEO-bedrijfHet voordeel van werken met een SEO-bedrijf is dat u met een bedrijf werkt en niet met slechts één persoon. U bespaart dus niet alleen tijd en moeite om uzelf te onderwijzen over SEO, de technieken die u hebt geleerd uit te voeren en de branche bij te houden, maar uw aanspreekpunt zal deel uitmaken van een groter team van SEO-professionals.

SEO-bedrijven bestaan ​​vaak uit een team dat dag in dag uit samenwerkt in de digitale marketingindustrie. Ze communiceren vaak nieuwe ideeën en succesvolle strategieën heen en weer. Uw campagne en bedrijf zullen zeker profiteren van de collectieve ervaringen en kennis van de groep.

Dat gezegd hebbende, de grootste zwakte van een SEO-bedrijf is dat ze mogelijk beperkt zijn in het soort werk dat ze voor u kunnen doen. Als u een herontwerp van een website of een andere niet-SEO-taak nodig heeft, moet u een ander bureau inhuren om u te helpen.

SEO uitbesteden

Een fullservice bureau

Het voordeel van werken met een full-service bureau bij het uitbesteden van uw SEO is dat u weer met een team van professionals werkt in plaats van te vertrouwen op de ervaring en creativiteit van slechts één persoon. Dit team kan echter al uw behoeften op het gebied van digitale marketing onder één dak onderbrengen – en met één telefoontje, e-mail of vergadering.

Overweeg de tijd die u zou kunnen besparen door geen berichten tussen uw SEO-adviseur en uw ontwerper , ontwikkelaar of PPC-manager te hoeven doorgeven . U voorkomt niet alleen dat u de tussenpersoon bent, maar u zult ook sneller vooruitgang boeken bij al uw marketingtaken.

Bovendien betekent werken met een fullservicebureau dat u profiteert van het werken met een team van digitale marketingprofessionals, niet alleen met SEO’s. Een fullservicebureau heeft copywriters , e-mailmarketeers en socialmediamarketeers die aan honderden, zo niet duizenden accounts in meerdere sectoren hebben gewerkt.

Hoewel je in eerste instantie misschien niet de waarde inziet van het feit dat ze andere industrieën hebben afgesneden, is het eigenlijk heel waardevol voor jou. Denk er eens over na: het betekent dat ze aan veel soorten websites hebben gewerkt, met verschillende doelen, unieke uitdagingen, terwijl ze zich op verschillende persona’s richtten. Uiteindelijk, als er een probleem is, hebben ze het waarschijnlijk al opgelost en er eerder een oplossing voor bedacht. Zo niet, dan kunt u er zeker van zijn dat iemand anders in het bureau dat wel heeft gedaan!

Tips voor het uitbesteden van je SEO

Nu je de verschillende opties voor het uitbesteden van je SEO kent, kun je deze tips bekijken om de beste partner te vinden, of het nu een freelancer, een aannemer of een SEO-bureau is, voor het beheren van je SEO-strategie:

  • Bekijk het portfolio of de casestudy ’s van de SEO
  • Lees de online recensies en getuigenissen van de SEO
  • Bekijk de prijzen van de SEO (of vraag een offerte op maat aan)
  • Analyseer de website van de SEO en de optimalisatie ervan
  • Ontdek hoe de SEO campagneprestaties bijhoudt en meet
  • Begrijp hoe de SEO zich aanpast aan slecht presterende campagnes
  • Vraag de SEO om een ​​voorstel op maat voor uw bedrijf te maken
  • Met deze tips kun je aan de slag met het vinden van de beste SEO voor jouw bedrijf.

Ben je klaar om je SEO uit te besteden?

Ja, u moet een beslissing nemen. Maar het goede nieuws is dat je al een goede beslissing hebt genomen om je SEO uit te besteden, omdat je er geen tijd of interesse voor hebt. Zo kunt u de online zichtbaarheid van uw website in goede handen geven en zorgen voor online marketingsucces.

Besteed uw SEO uit aan een full-service bureau

Als u hebt besloten dat een full-service internetmarketingbureau geschikt is voor u en uw bedrijf, waarom begint u uw reis dan niet door contact op te nemen met WebFX? Als toonaangevend full-service bureau zijn we er trots op niet alleen SEO-diensten aan te bieden, maar ook website-ontwerp, herontwerp, ontwikkeling op maat, inkomende marketing en een hele reeks andere plannen en diensten aan onze klanten.