CTR verhogen website

CTR verhogen website? Dan zit je hier goed! Vaak richten marketeers hun SEO-inspanningen volledig op vindbaarheid.  Ze willen die zorgvuldige balans vinden tussen zoekwoordgeoptimaliseerd en ” gevuld met zoekwoorden”, maar hier is een geheim: op de eerste pagina van de resultatenpagina’s van zoekmachines (SERP’s) staan, heeft geen zin als zoekers niet geïnteresseerd zijn in uw inhoud .

In plaats van al uw inspanningen te richten op het creëren van lokale SEO-inhoud om die toppositie te behalen, moet u begrijpen wat zoekers in lezers en lezers in klanten verandert, door eerst uw organische klikfrequentie (CTR) te verbeteren.

Laat uw SEO Rankings groeien met behulp van CTR boost van Linkbuilding Vlaanderen!

Laat de website CTR verhogen

CTR is een cruciale factor voor Google, en CTR boost van Linkbuilding Vlaanderen geeft een broodnodige boost aan elke website. Dit is nu een wapen in mijn SEO arsenaal. Vertrouwd door heel wat in verschillende landen.

Koop websiteverkeer van echte menselijke klikkers in uw land

We crowdsourcen echte mensen om op uw Google-zoekwoorden te zoeken en op uw vermeldingen te klikken. Dit verhoogt uw organische click-through rate (CTR) en verbetert uw SEO rankings.

Met CTR boost van Linkbuilding Vlaanderen koopt u gericht websiteverkeer van echte menselijke klikkers met hoogwaardige IP-adressen. We hebben meer dan 100.000 geregistreerde klikkers en u kunt zich richten op elk land en elke taal!

Waarom website verkeer kopen?

CTR verhogen website maakt gebruik van echte mensen die op uw zoekwoorden zoeken in Google en vervolgens op uw lijsten klikken, waardoor echt organisch verkeer naar uw website komt. Dit verhoogt de click-through rate (CTR) voor uw zoekmachine resultaten pagina (SERP) vermelding, wat een zeer positief SEO ranking signaal kan zijn.

Heeft CTR invloed op rankings?

Een paar jaar geleden voerde Moz’s Rand Fishkin een CTR-casestudie uit die zijn site in minder dan 3 uur van #7 naar #1 bracht door klikken naar zijn Google Search Engine Results Pages (SERP’s) te sturen.

Dit waren echte mensen, die echte kliks maakten. Dit was het eerste bewijs dat click-through rate (CTR) een factor was die de SERP’s sterk kon beïnvloeden.

Verbeter SEO met CTR manipulatie

Verbeter uw SEO ranking posities door het verhogen van de click-through van uw zoekwoorden. CTR verhogen is de SEO sleutelfactor die Google positieve gebruikerssignalen laat zien. Probeer het grootste woonnetwerk voor CTR manipulatie. Krijg echte klikken van Google zoekresultaten (SERP) om uw click-through-rate (CTR) en SEO website rankings te verhogen. Bot verkeer en organische klikken van CTR boost worden geregistreerd in de beste metriek tools.150 landen zijn beschikbaar.

Waarom je CTR laten verhogen?

Verhoog de organische klikfrequentie (CTR) voor betere webprestaties in Google
Verlaag je bouncerate met onze Boost your CTR.
Krijg meer verkeer en een betere ranking in de Zoekmachines
Je CTR verhogen website, dit is wat je nodig hebt om je website een flinke zet te geven in de rankings.

Wij werken samen met ’s werelds eerste en enige crowd-sourced zoekplatform waar website-eigenaren en marketeers gericht websiteverkeer kunnen kopen om de SEO-ranglijst te verbeteren. De mensen worden betaald om uw zoekwoorden op te zoeken in Google en uw website te bezoeken, waardoor echt organisch zoekverkeer wordt gegenereerd en uw SERP-klikfrequentie (CTR) wordt verhoogd.

Onze clickers installeren een browserextensie waarmee we hun gedrag kunnen volgen en controleren of ze uw klikopdrachten voltooien.

Gebruikers zoeken naar uw zoekwoordgroep op Google, zoals elke natuurlijke zoeker zou doen. Vervolgens scrollen ze naar beneden en navigeren ze door de pagina’s met zoekresultaten totdat ze uw site hebben gevonden. Ze klikken op uw URL om uw site te bezoeken. Eenmaal op uw site zullen ze op en neer scrollen en ongeveer 60 seconden op de pagina blijven. Als u wilt, kunt u een tweede interne pagina opgeven die ze op uw site kunnen bezoeken. Ze zullen op geen enkel moment op de terugknop klikken. Als ze klaar zijn, verlaten ze het tabblad, zonder terug te keren naar Google.

Als je de statistieken in Google Analytics wilt verbeteren en je ranking wilt verhogen in de Zoekmachines, overweeg dan om ons CTR Boost abonnement te bestellen.

CTR boost

Bestel websiteverkeer en verhoog je CTR

Voor 50 kliks per dag € 159 per maand
Voor 100 kliks per dag € 199 per maand
Voor 150 kliks per dag € 239 per maand
Voor 200 kliks per dag € 279 per maand
Voor 300 kliks per dag € 349 per maand
Voor 400 kliks per dag € 399 per maand
Voor 500 kliks per dag € 449 per maand
Voor 750 kliks per dag € 599 per maand
Voor 1000 kliks per dag € 699 per maand
Voor 1500 kliks per dag € 899 per maand
Voor 2000 kliks per dag € 1099 per maand
Voor 3000 kliks per dag € 1499 per maand
Voor 4000 kliks per dag € 1899 per maand
Voor 5000 kliks per dag € 2099 per maand

 

Een uniek voorbeeld dat het verhogen van de CTR werkt

CTR verhogen website


 

CTR verhogen website


 

Improve Your Organic Click-Through Rate


 

Improve Your Organic Click-Through Rate


 

Op 7 dagen tijd stuurden we enkele duizenden bezoekers naar onze website waarvan de meeste organisch via Google op onze website terecht kwamen. 

CTR verhogen


 

website bezoek verhogen


 

boost je klik ctr

Zoals je ziet worden de bezoekers die we sturen vanuit Google mooi weergegeven zowel in Google Analytics als in de Google Search Console. We tonen dit hier om te bewijzen dat onze dienstverlening rond CTR verhogen werkt.


CTR IN SEO: KRACHTIGE MANIEREN OM DE ORGANISCHE DOORKLIKRATIO TE VERBETEREN

CTR is een verhouding die wordt berekend met de verhouding tussen het aantal klikken op een advertentiesite of de zoeksnippet ervan en het totale aantal weergaven. Hoe meer internetsurfers op de website-advertentie of Google-snippet klikken, hoe hoger de CTR-vertoningen zullen zijn. De formule voor het doorklikpercentage kan als volgt worden voorgesteld:

CTR = (aantal klikken / aantal weergaven) х 100

Het aantal weergaven of vertoningen is de doorkijkmetriek in de context van Google-reclame of de zichtbaarheid van de snippet voor gebruikers. Het aantal klikken is de clickability-metriek die wordt gebruikt om te berekenen hoeveel mensen naar de site gaan die in de zoekresultaten wordt gepresenteerd. We hebben bijvoorbeeld een webpagina met 200 zoekresultaten, maar slechts 20 mensen besloten op de link te klikken. Laten we de CTR berekenen volgens de click-through rate formule:

CTR = (20 / 200) x 100 = 10%.

Het is vermeldenswaard dat er twee soorten doorklikpercentages zijn – organisch en betaald. Als de advertentie op de website in aanmerking wordt genomen voor de berekening van de CTR, spreken we van betaalde statistieken. Tegelijkertijd worden organische doorklikpercentages gekwantificeerd aan de hand van de weergaven van de Google snippets. Hoge organische CTR’s zijn de sleutel tot SEO. En hier is waarom.

Wat is CTR in SEO?

CTR in SEO is belangrijk voor zowel betaalde als organische zoekmachine optimalisatie campagnes. Er zijn nog steeds discussies over de correlaties tussen click-through rates en rankings.

Volgens de heatmaps-analyse van onderzoekers van het CXL Institute klikken mensen op websites die bovenaan staan.

Daarom kan de CTR aanzienlijk dalen als de site verschijnt op de 4e, 5e positie of zelfs op de tweede of derde pagina van de zoekresultaten.

Tegelijkertijd kunnen Google en andere zoekmachines hoge doorklikpercentages beschouwen als een indicator van de relevantie van de inhoud. Daarom kunnen de websites met een hoge CTR stijgen in de SERP’s.

Hoewel er een kip en ei situatie is in de context van click-through rate SEO (wat komt eerst CTR of hoge rankings – zijn rankings hoog door hoge CTR of is click-through rate hoog door hoge rankings?), zijn hoge organische CTR en de top site’s ranking de hoekstenen van efficiënte zoekmachine optimalisatie strategieën:

Hoge doorklikpercentages, berekend via kliks op vertoningen, betekenen dat de boodschap door gebruikers wordt begrepen, zodat internetzoekers bereid zijn op de link van de website te klikken.

Een lage CTR kan de ranking van de site schaden omdat de zoekmachine lage doorklikpercentages kan beschouwen als een indicator van irrelevantie van de inhoud in de context van de zoekopdrachten van de zoekers.

De groei van organische CTR door de positie van de webpagina in de zoekresultaten is een gangbare praktijk. Click-through rates en rankings zijn absoluut afhankelijk van elkaar.

Kortom, een hoge organische CTR signaleert de efficiëntie van de SEO-strategie van het bedrijf.

Tegelijkertijd betekent een hoog doorklikpercentage als u Google Ads gebruikt dat uw kwaliteitsscore het potentieel heeft om ook te groeien. Bij een hoge CTR gaat het om doelgerichtheid – uw zoekfragmenten of advertenties voldoen aan de verwachtingen en zoekopdrachten van de gebruikers. En als een hoge CTR in PPC een doelgerichte advertentieaanpak betekent, dan vereist zoekmachineoptimalisatie goede organische klikken.

Zoals u kunt zien, is CTR in SEO voornamelijk gebaseerd op de rankingpositie van de site (die u kunt vinden in tools als Ahrefs of SEMRush, of andere SEO rank trackers). Maar organische click-through rates worden ook beïnvloed door de metadata van het zoekresultaat (titel, beschrijving), URL, en aanwezigheid van Rich Snippets.

Veel SEO-tools kunnen u helpen dit vast te stellen, sommige gratis en vele betaalbaar.

Laten we deze elementen afzonderlijk bekijken met de Clockify Google snippet:

URL – kort en pakkend met de naam van de app; makkelijk te onthouden.
Titel – een aantrekkelijke die de gratis toegang tot de applicatie voor tijdregistratie benadrukt.
Beschrijving – bevat trefwoorden (tijdregistratie software) en een korte uitleg van de dienst.
De Clockify webpagina pretendeert een goede organische CTR. Maar wat is het en hoe krijg je voldoende organische click-through rates voor goede SEO?

Wat is een goede organische CTR?

In het kort, organische CTR is meestal gebaseerd op de ranking positie van de website, maar het is ook afhankelijk van de aanwezigheid van Rich Snippets.

Deze verhouding wordt beïnvloed door de metadata en de URL van het resultaat. Het spreekt voor zich dat de beste manier om de click-through rates te verbeteren is door geoptimaliseerde snippets te laten verschijnen in de zoekresultaten.

Maar voordat we kijken naar de meest efficiënte tactieken voor CTR bij SEO-verbeteringen, laten we eerst het optimale percentage voor organische doorklikpercentages bepalen. Volgens het DataBox-onderzoek hebben de meeste website-eigenaren een CTR van 3-5%. Dit is het gemiddelde voor webpagina’s op het internet.

Minder dan 5% van de respondenten heeft een hoog organisch doorklikpercentage (16%-21% en hoger). Een goede organische CTR is +10%. Met behulp van geoptimaliseerde snippets en andere elementen zoals URL, metadata en aanvullende componenten die zichtbaar zijn voor gebruikers, zoals sitelinks, beoordelingen en beeldmateriaal, is het mogelijk de doorklikratio van de webbron te verhogen, de SEO-prestaties te verbeteren en de top van de SERP’s in Google te bereiken.

Google CTR en rankings

Hoewel de CTR geen officiële rankingfactor is, is er een sterke relatie tussen click-through rates en rankings. Veel analisten en marketeers hebben talrijke experimenten uitgevoerd met betrekking tot de CTR-SERPs correlatie.

Het is vermeldenswaard dat het belangrijkste deel van de synthese van zoekmachine ranking positie en click-through rate de gedragsfactor is waarbij de laatst bezochte website in SERPs telt als één zoeksessie voor de gebruiker.

Als de internetsurfer verder zoekt naar andere informatie, interpreteert Google dit als de ontevredenheid van de gebruiker met de gegevens uit de laatste zoekresultaten. Het betekent dat de zoekintentie niet werd vervuld, zodat de verlaten site waarschijnlijk een lagere rangschikking krijgt.

Google detecteert de meest klikbare zoekresultaten en rangschikt websites met een hoger doorklikpercentage. Zoekmachines zijn gericht op de zoekopdrachten van de gebruikers en de best passende webbronnen volgens de verzoeken van de zoekers. Dit is een reëel feit dat niet kan worden ontkracht.

Toch moet worden opgemerkt dat er geen precieze informatie bestaat over de organische CTR per positie. De meeste deskundigen, waaronder onderzoekers van Search Engine Journal, stellen dat alle inzichten volgens de click-through rates van Google achterhaald zijn. Tegelijkertijd zijn er bewezen statistieken die aantonen dat het noodzakelijk is aandacht te besteden aan organische CTR’s:

28,5% van alle Google-gebruikers klikt het liefst op de eerste organische zoekresultaten.
De top-rankers (websites met de eerste posities op de ranglijst) hebben 10 keer hogere organische CTR dan sites met de tiende positie in de zoekresultaten en lager.
De stijging naar de eerste positie in Google na de tweede of derde positie brengt ongeveer +13% hogere doorklikpercentages met zich mee.
Het is vermeldenswaard dat het bijhouden van de ranking van uw website een must is als het gaat om de efficiëntie van uw zoekmachineoptimalisatiestrategie. Zo ziet u uw positie ten opzichte van concurrenten en kunt u de meest verklaarbare veranderingen in CTR bepalen die verband houden met variaties in de positie van de site in de zoekresultaten.

Bij het bewaken van deze verhouding gaat het om tijdige verbeteringen en optimalisaties om hoger in de SERP’s te komen. Een Google positiechecker is handig voor regelmatige analyse en CTR-verbeteringen samen met SEO-vriendelijke updates.

7 krachtige manieren om uw CTR in SEO te verbeteren
Verbetering van organische CTR is essentieel voor win-win SEO-strategieën. Zo krijg je meer verkeer, verhoog je conversies, en kun je hoger ranken in de zoekresultaten. Bovendien verandert het beleid van Google voortdurend. Met de groei van mobiel verkeer verleggen steeds meer SEO-specialisten en marketeers hun focus naar click-through rates.

Organische CTR-verbeteringen gaan ook over concurrentievermogen. Als u geen klikken krijgt, doen andere toppresteerders in de zoekresultaten dat wel. Hier zijn zeven effectieve manieren om uw click-through rate SEO-strategie te verbeteren.

1 – Aantrekkelijke metatitels en beschrijvingen
Het is een veel voorkomende misvatting om alleen te focussen op titels waarop gebruikers klikken. Vergeet de optimalisatie van uw beschrijvingen niet. Ja, beschrijvingen behoren niet tot de rankingfactoren. Maar zowel de metatitel als de beschrijving geven de mate van aantrekkelijkheid van de website voor internetgebruikers weer en zijn belangrijk voor SEO en rankings.

Om uw titel en beschrijving van uw webpagina te optimaliseren, moet u de volgende parameters van uw metadata controleren en corrigeren:

Volg de regels van de optimale lengte voor titels en beschrijvingen. Uw titel mag maximaal 60 tekens bevatten. De optimale lengte van de beschrijving is maximaal 160-180 tekens.

Voeg relevante trefwoorden toe aan de titel. Zo wordt hij sneller herkend door zoekmachines. U kunt het benodigde trefwoord ook toevoegen aan de beschrijvingstag. Het verschijnen van het trefwoord in de snippet kan een positieve invloed hebben op de CTR.

Voeg verkoopnotities toe. Leg de nadruk op uw sterke punten en exclusieve aanbiedingen voor klanten.
Vul uw metatags aan met cijfers, statistieken, vermeldingen van beroemdheden en degelijke merken. Wees beknopt maar doelgericht.

Gebruik opvallende opmaak. Voeg speciale tekens toe zoals emoji’s en andere aandachttrekkende symbolen. Bovendien kunnen sommige internetgebruikers emoji’s gebruiken om iets te vinden via het zoekvak.

Focus op uniciteit. Uw H1 gebruiken voor een titel is een slecht idee. Schrijf unieke metatags voor uw Google snippets.
Vergeet niet dat uw titel en beschrijvingen eerst komen in de zoekresultaten. Daarom moeten de metatags als eerste worden geoptimaliseerd.

2 – Beschrijvende URL’s gebruiken
Controleer de URL’s van uw webpagina’s. Zorg ervoor dat het geen willekeurige tekens zijn die met elkaar worden gecombineerd. Maak de URL beschrijvend en SEO-vriendelijk. Gebruik indien mogelijk trefwoorden en verhoog uw organische CTR.

3 – Gestructureerde gegevens toevoegen
Gebruik schema.org om gestructureerde gegevens toe te voegen voor klantvriendelijkere Google snippets. Zo kunnen de gebruikers op basis van hun eigen vragen en eisen door uw website navigeren. En de organische CTR zal ook toenemen als uw website in de zoekresultaten aansluit bij de gerichte vraag van de internetsurfer.

Gebruik andere mogelijke schema markups om voor een CTR verhogen website. U kunt bijvoorbeeld uw kansen op Rich Snippets vergroten met gedetailleerde informatie over het evenement (de datum, locatie, deelnemers, aanwezigen, ticketkosten, etc.).

4 – Long-Tail Trefwoorden implementeren
Het verbeteren van doorklikpercentages is mogelijk door gerichte long-tail zoekwoorden toe te voegen aan uw snippetelementen. Geoptimaliseerde on-page content verbetert de SEO-prestaties van uw site en zorgt voor hogere organische CTR’s. Op deze manier zorgt u voor meer verkeer en optimaliseert u uw webpagina volgens de intentie van de gebruiker, wat van groot belang is voor de ranking.

5 – Proberen te verschijnen in Rich Snippets of Antwoordvak
Gebruik beoordelings-, FAQ- of receptschema’s om uw snippets pakkender te maken. Om in rich snippets of antwoordboxen te verschijnen, controleert u uw inhoud en geeft u antwoorden op de meest gestelde vragen van internetsurfers. Gebruik ankers en sitelinks om uw kansen te vergroten en de organische CTR verhogen website

Voeg tutorials en how-to artikelen toe aan de blogsecties met duidelijke algoritmen om te verschijnen in de Google antwoordvakken die betrekking hebben op het onderwerp in uw marktniche.

6 – Analyseer SERP en concurrenten
Naast het regelmatig monitoren van de zoekopdrachten en intentie-updates van gebruikers, moet u uw concurrenten in de gaten houden. Ontdek hun aanpak in de context van click-through rate-campagnes en SEO-strategieën.

Bekijk de sleutelwoorden waarvoor u uw inhoud hebt geoptimaliseerd en andere snippetelementen om verouderde informatie op te sporen, samen met sleutelzinnen die buiten de tabel vallen en uw website concurrerender maken, of zelfs één met helemaal geen concurrent. Het is mogelijk om de top SERP te raken en gehecht te blijven aan de nummer één positie in de zoekresultaten om meer en meer klikken te krijgen.

7 – Opvallende en verse snippets maken
Vergeet niet dat de belangrijkste rankingfactor nog steeds de relevantie van de on-page inhoud is, de betrouwbaarheid ervan en de versheid. Als u de CTR voor de pagina met blogartikelen uit 2015 of 2014 wilt verbeteren, kunt u beter beginnen met tekstupdates. Vernieuw uw inhoud, beeldmateriaal, meldingen, speciale aanbiedingen en bounceprogramma’s. Voeg 2021 of zelfs 2022 toe aan je berichten om de aandacht van klanten en de herkenning van zoekmachines te trekken.

Mensen krijgen meestal graag de meest actueel passende inzichten en blijven op de hoogte van de nieuwigheden op de markt. Als u software voor marketeers aanbiedt, waarom maakt u dan geen verse post over marketingtips en -trends in 2022? Internetsurfers die waarschijnlijk uw hete leads worden, zullen:

hun aandacht richten op de hot-topic publicatie;
klikken om het laatste artikel te lezen;
mogelijk geïnteresseerd zijn in ander nieuws en uw producten of diensten.
Een hogere CTR en een hogere ranking gaan hand in hand met de publieke belangstelling. Prikkel uw publiek en bied verse en relevante inhoud.

Hoe controleert u de organische CTR?

Voordat u optimalisatiepraktijken uitvoert voor uw CTR-verbeteringen moet u een analytische achtergrond krijgen. Om de meest uitdagende webpagina’s in de context van organische click-through rates en rankings te detecteren, is het aanbevolen om Google Search Console te gebruiken.

Open eerst het dashboard en ga naar “Prestaties”. Zoek de actieknop “Gemiddelde CTR” en klik erop om inzichten te krijgen. Controleer de informatie over de positie van de site door naar “Gemiddelde positie” te gaan. Op deze manier kunt u de CTR en de positie van de website bijhouden en de veranderingen in de click-through rate bekijken aan de hand van de rangschikking.

Laatste woord over CTR in SEO

CTR is geen directe rankingfactor. Maar het is echt belangrijk voor uw SEO prestaties. Hoe hoger het organische doorklikpercentage is, hoe meer leads u kunt omzetten in vaste klanten. De toppositie in de zoekresultaten is belangrijk, maar er is meer om rekening mee te houden. Het is noodzakelijk om een evenwicht te bewaren tussen SEO-praktijken en CTR-optimalisatie.

Zowel click-through rates als zoekposities op websites zijn cruciaal voor ondernemers die hun producten en diensten online verkopen. Om concurrenten voorbij te streven en te genieten van een toename in organisch verkeer, gebruikt u de beste manieren voor CTR-optimalisatie die hierboven zijn opgesomd.

Vergeet ook niet uw nicheconcurrenten te volgen en wees op de hoogte van updates van het zoekmachinebeleid.

Scroll naar boven